İzmir’de Mersin rüzgârı




Tarih: 18 Haziran 2026 Perşembe 17:15


Atletlerimiz U18 Türkiye Şampiyonası’ndan 5 madalya ile döndü

HASAN KÜÇÜK

İzmir’de düzenlenen U18 Türkiye Atletizm Şampiyonası’nda Mersinli sporcular elde ettikleri derecelerle büyük gurur yaşattı. 16-17 Haziran tarihlerinde gerçekleştirilen organizasyonda Mersinli atletler 1 Türkiye şampiyonluğu, 1 ikincilik ve 3 üçüncülük kazanarak önemli bir başarıya imza attı.

Nidanur Turhan gülle atma branşında Türkiye şampiyonu olurken, Nazlı Göktaş disk atmada Türkiye ikinciliğini elde etti. Çekiç atma branşında mücadele eden Beritan Ürek ve Devran Elçi Türkiye üçüncüsü olurken, yüksek atlamada 1.60 metrelik derecesiyle Ela Çolak da Türkiye üçüncülüğünü kazandı.

 

 

Mersin Atletizm İl Temsilcisi Halil Oğuz, elde edilen sonuçların Mersin atletizminin gücünü bir kez daha ortaya koyduğunu belirterek; “İzmir’de yapılan U18 Türkiye Şampiyonası’nda sporcularımızın elde ettiği başarılar, Mersin’in atletizmde bir fabrika olduğunu gösterdi. Sporcularımızı ve antrenörlerimizi kutluyorum.” dedi.

Önümüzdeki hafta Kütahya’da düzenlenecek U14 Türkiye Şampiyonası’na da iddialı hazırlandıklarını ifade eden Oğuz, 66 kişilik kafileyle mücadele edeceklerini ve burada da önemli dereceler beklediklerini söyledi.

Halil Oğuz ayrıca; sporculara her zaman destek veren Mersin Valiliği’ne, Gençlik ve Spor İl Müdürü Göksun Öz’e, antrenörlere, okul yöneticilerine ve çocuklarını spora yönlendiren ailelere teşekkür etti.



Yorum Ekle comment Yorumlar (0)

 
 
  SOSYAL MEDYA
 
 
  GAZETEMİZ
 
 
  BASIN İLAN
 
 
  HAVA DURUMU
 
 
  FACEBOOK
 

 
 
 


 

Siteden yararlanırken yayın politikamızı okumanızı tavsiye ederiz. mersinhakimiyet.com © Copyright 2019-2026 Tüm hakları saklıdır.
İzinsiz ve kaynak gösterilemeden yayınlanamaz, kopyalanamaz, kullanılamaz. mersinhakimiyet.com basın ve yayın meslek ilkelerine uyar.

URA MEDYA